----ŁÓDŹ MOIM MIASTEM ŁKS MOIM ŻYCIEM-------*1908-2015*-------107 LAT TRADYCJI----
OSTATNI MECZ: 3 maja 2015 (III Liga) Polonia Warszawa – ŁKS Łódź 1:2 (0:1) / Bramki: Arłukowicz 74 - Sarafiński 14, Martins 87 (kar.)
Najbliższy mecz:
6 maja 2015 godz.18:00 (III liga)
ŁKS Łódź - Lechia Tomaszów Mazowiecki

sobota, 2 maja 2015

Bartosz Bujalski: Mam nadzieję, że podtrzymamy dobrą formę.

DSC_0179
Swoją opinią o meczu ŁKS – Warta Sieradz podzielił się Bartosz Bujalski. Pomocnik gospodarzy strzelił dzisiaj dwie bramki i był jednym z najlepszych piłkarzy na boisku.

Gratulacje za świetny występ – niewiele zabrakło Ci do hattricka.

Bartosz Bujalski: Rzeczywiście, mogłem strzelić jeszcze jedną bramkę. Szkoda, że tak się nie stało, bo to byłby mój pierwszy hattrick w seniorskiej piłce. Nie udało się, ale najważniejsze, że wygraliśmy to spotkanie. Mecz zdecydowanie przebiegał pod nasze dyktando. Cieszą trzy punkty i okazały wynik.

To dobry prognostyk przed zbliżającym się spotkaniem z Polonią w Warszawie?

B.B.: Mam nadzieję, że podtrzymamy dobrą formę. Myślę, że dzisiaj zaprezentowaliśmy się całkiem nieźle. Jeśli tak samo zagramy w Warszawie, to możemy zawalczyć o naprawdę dobry wynik.

W waszej grze gołym okiem widać znaczny postęp.

B.B.: Mam nadzieję, że nasza gra będzie już zawsze lepsza niż w tym meczu z Sokołem. Dzisiaj było już całkiem nieźle. W Warszawie też musimy wygrać, bo to będzie starcie dwóch klubów z ogromnymi tradycjami, które jeszcze niedawno grały w Ekstraklasie. To będzie prestiżowe spotkanie, w którym, mam nadzieję, wywalczymy trzy punkty.

Zdradzisz co usłyszeliście od trenera po porażce z Sokołem?

B.B.: Trener powiedział, że mamy po prostu zapomnieć o tym słabym meczu, bo czekają nas następne bardzo ważne spotkania. To zaowocowało dzisiaj dużym skoncentrowaniem. Widziałem po chłopakach, że są naprawdę skoncentrowani. Wiedziałem, ze stać nas na taki dobry występ i nie myliłem się.

Po zakończeniu tego sezonu chciałbyś zostać w ŁKS-ie?

B.B.: Powiem szczerze – nie wiem. To na pewno zależy od tego jak zarząd i trenerzy oceniają moją grę. Ja staram się dawać z siebie wszystko. Jeszcze przyjdzie czas na takie rozmowy. Czy chciałbym zostać? Zobaczymy. Jeśli będzie forma to będą też decyzje odnośnie kontraktu na kolejny sezon.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz